förundrad


28 september 2008 - en underbar höstdag!

Klockan 9:00 var jag & ett antal andra från kören inne i Korskyrkan för rep innan Gudstjänsten som började kl 10:00.
Jag måste säga att vår kör är en utav de bästa ungdomskörerna! Det var mäktigt & Gudstjänsten var riktigt bra! David E, Michan, Adam & Cornelia som sjöng solo, ooh vad bra dom är! Men vi vore ingenting utan Gud! Det var verkligen glädje & frid idag, TACK!

Efter Gudstjänsten så stannade jag & några fler kvar & fikade/pratade ett rätt bra tag. Sen kom mam & pap från kyrkan och hämtade mig. Och när jag kom hem plockade jag ner några äpplen från vårat äppelträd, gissa om gott? Och framför allt - höstigt! Sen tog jag en härlig promenad i skogen med Sandy, i höstsolen! Frisk vind & solsken - kan dagen bli bättre?

Om en stund ska jag laga kycklingpaj till familjen, spännande!
Ha en fin söndagskväll! / Natalie




Musiken Du spelar
Den är från himlen
En gåva
Som läker
Som upprättar
Som skapar
Som ger
Tack för att jag får sjunga
för Dig

/ N.B.

Kommentarer
Postat av: bea

cornelia-din-cornelia? har aldrig hört henne sjunga :D vad skönt att det gick bra för er :)

2008-09-29 @ 21:19:36
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0