SHOO



SHOO
vad händer ?
För ett tag sen åkte Kayla & Elna hem efter lite mat & fika hos oss. MYSIGT med en liten bebis!
Det fick mig att börja tänka på när jag var på MT's barnhem i Indien & jag höll i en liten bebis som var född i 8:e månaden. Han hade inte heller fått tillräckligt med näring så han var ju mindre än en docka. Först skrek han väldigt mycket, men jag när jag lyfte upp honom & log mot honom log han med hela ansiktet. Gissa om mina ögon fylldes med tårar?
Det var helt otroligt! Och tänk var orättvis världen är.
Man såg ju små spädbarn som sov på gatan med sina 14-15-åriga mammor.
AAH det är otroligt!

Idag måste jag städa & sen måste jag bara ta en walk. Hjälp ! Haha!
VEM orkar ha orientering ute imorgon? INTE NATALIE BENGTSSON iallafall.
Men var glad ändå! Fast det är det att jag ska städa på kontoret efteråt, och det känns lite segt då efter gympan. Aja, de blir bra bra bra bra bra bra!
GREAT !
Men asssåå, vi hörs sen ! CIAOHEY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0