seriös träning!

god kväll amigos! Jag är nästan lite nyduschad, fast inte helt färsk från duschen. För jag har kollat på Idol där Johan Palm & LouLou gick vidare till sist, helt underbart! :D Och så har jag ätit, jag vet inte hur mycket, för att jag har tränat med 3 söta vänner efter skolan.  Träningsverk tjejer?

Chici Chici! Haha. *Ligger på golvet & skrattar*

Naaj men vet ni? Imorgon missar jag svenskan p.g.a läkarbesök, och så ska jag ta spruta igen. Så att den håller i 20 år till, wey!
Efter skolan går jag hem till moster Nena & hjälper henne med lite tekniskt. Sedan drar jag & Cornelia och tränar. WOO!
byebyebyebyebyebye chici/ natalie

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

taack vännen! :)

kul att vi ses på lördag hörru :D vi får höras om när och var vi ska ses och köpa present. michan ska väl också med? :)

2008-09-26 @ 07:37:04
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0