redan torsdag!

TJENA VAD FORT TIDEN GÅR, instämmer ni ? Det har vart en bra dag hittills tycker jag, det är väl bra? Men jag förstår bara inte varför massa HUVUDVÄRK ska plåga mig. Det är oacceptabelt.
I vilket fall som helst så hade vi en intressant religion-lektion idag. Jag gillar att diskutera De Stora Frågorna in life.
ERKÄNN ?

AFTER SCHOOL ( !!!!! ) åkte jag & Cornelia ner till henne & åt lite matish, planerade lite, sen drog vi ner till stan & jag åkte hem . Själv skulle hon jobba (HAHAHA) , skoja. Vilket seriöst inlägg.. (Cornelia , jag tänker på dej med en ljudbok i handen & med sånna där jag-är-kär-hjärtan i ögonen!)

TÄNK: Det är fredag imorgon! Kan ni förstå det ? Njaa, skulle inte tro de! Precis ? -Y-

Men eeeh, lixom, ääääh.. chillchill! Nu ska jag ta en dusch, göra in inbakad fläta i håret & fixelifixa lite till morgondagen.
Ha de FEJNT & GREJT!
CIAOBELLAELLA !
/ NATALÉY

Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha hjälllp natalie

2008-09-04 @ 20:11:46
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0