:O ny låt!

Gissa vad!? En ny låt är uppfunnen! Wow! Jag satt vid Garageband och försökte göra lite musik. Att göra musik är inte det svåraste på Garageband, men att göra en text är däremot svårare. Men till slut öppnade jag ett nytt word-dokument & skrev några få ord som blev en skön låt.
TEXT:
Sing lalalalala
Sing aae-a-a
Sing hallelujah
x2
Sing from your heart
Use your voice
Sing out load

Lift up His name
With your song
Hallelujah
x2
Hallelujah x 5

Med massa olika stämmor & lite skön bas blev de en riktigt soft låt, tycker jag.
Även att allt inte är perfekt, man hör mus-klickningar lite då & då & rösten är inte helt perfekt alla gånger,
så lägger jag ut den så att ni får höra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0