kellogg's flingor!


Goder morgon i denna stad! Skönt med några fler timmars sömn än vanligt, det vill jag säga dig. Till frukost åt jag Kellogg's-flingor m. mjölk,fast kände väl att jag skulle kunna få ner lite mer till det. Vi har någon religions-uppgift vi måste göra tills imorgon, om ateismen, så jag ska se till att få det gjort idag när jag ändå är hemma.
Jag hoppas verkligen att kan träna imorgon! Och hjälp! Jag har inte vart ute & gått på flera dagar nu känns det som! Men hunden måste ut idag när det bara är jag hemma, och jag måste offra mig.

Ska väl ta en dusch nu eller så,
ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Askungen

Läsnyfiken och besöker lite runt här, och ser vad du har för vett att skriva av dig :)

2008-09-17 @ 14:34:50
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0