I'm sick !

Nemen hallå! Ledsen för min otroligt dåliga bloggning den senaste tiden, men hur mycket har jag vart hemma då? Precis.
Onödigt att jag ens åkte in till skolan i morse när jag fick åka hem efter the first lesson - svenska. Det är så jobbigt att de tar sånn tid att åka hem bara. Men det är sådant man får stå ut med!

Ny header har jag fixat nu som ni kanske ser. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag fixa en ny rätt snart, haha.
Det är ju nice med PS , eller hur?

Vet ni förresten? No Effects radio fungerar nu! Den jag & Cornelia spelade in alltså.. Ska försöka få in den strax!
Sen ska jag bara ligga hemma & kura i soffan med en bra bok & te...

Ha de gott så länge! Kram


Kommentarer
Postat av: bea

åh, är du med sjuk :( KRYA<3

2008-09-16 @ 12:46:01
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: silly

e du inder?

2008-09-16 @ 12:55:59
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0