I close my eyes

Ännu en dag har tagit slut, - sluter mina ögon en sekund. Så många känslor inom mig, plötsligt stannar livet upp stund. Kan inte förklara hur det känns, men kanske att jag börjar förstå.




11 september 2008 börjar gå mot sitt slut. Jag har mest spenderat timmarna framför TV:n & datorn. Och en stund ute i det friska också. Men det är så ansträngande att gå snabbt när man är sjuk, men hunden måste ju ut. Men vad finns det man kan göra annars när man är sjuk ? ;)
Hemma blir jag imorgon också, faktiskt. Måste vila kroppen.. Det är väl bra?
Mamma klippte mej lite idag.Skönt med kort hår alltså - snacka om det!
HEALER m. Planetshakers är verkligen underbar !
Älskar den låten .

Nu har jag inget mer vettigt att skriva, har du?
SOV GOTT ! / nataleeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0