"HEJ,hallå!Vad kul att du är här.."



INTRO:
"Hej, hallå! Vad kul att du är här. Man blir glad av att se dig, kan du ropa hej? HEJ! Om alla vore som DU,så skulle det var gladare i världen, i världen!"

Dagens låt, eller vad? Jag & Cornelia sjöng den kanske i 2 timmar, eller 3. Men det är ju härligt?
Skön låt eller ? GLAD iallafall! Sätter sig på hjärnan, och kanske tar en fika?

Iallafall! Jag & Cornelia var i stan runt 11 i förmiddags - fullt med folk! Det var parader & hela tjoset liksom, man bah: HJÄLP?
Jag skulle handla lite kläder, & till slut efter allt så blev det: Byxor från ginatricot 500:- , New York mössa från carlings 200:-,
linne från h&m 70:-, sjal från h&m 70:-, jag tror, och en cardigan från h&m 150:-. Hjälp hjälp!
Det är så jobbigt att gå på stan tycker jag, vad tycker du? Det är liksom hur mycket folk som helst och man bara känner hur kroppen svettas bort. Lite överdrivet?

Efter några timmar på stadens gator&torg tog jag & C bussen till henne & satte igång med kycklingpajen. The girls som vi skulle hänga med några timmar framöver kom typ en timma försent, haha! Älskar älskar älskar dom! Men dom kom ju till slut iallafall & vi hade det trevligt som vanligt.
Sedan gick vi vandrandes ner till E's centrum & sjöng på dagens låt, väl framme vid LiDL parkeringen stod Bea med sitt lilla gäng i den extremt lilla bilen & väntade på mig, för vi skulle ju på 18-årsfest till Matilda! Den tjejen är bra alltså. Tog körkort på sin födelsedag & allt, wow kvinna! Det var en trevlig kväll med rätt mycket folk, tycker jag! Men jag åkte hem ganska tidigt för jag känner att jag behöver sova innan morgondagen & allt. Vi ska ju sjunga med kören i Korskyrkan!

Blir bra det!
Nej nu, mina damer & herrar, lämnar jag bloggen för denna dagen, & vi hörs imorgon.
ciao / natalie

Cornelias parfym = Indien <3
Tack Bea för presenten! JÄTTE mysigt! (Gott té & fint ljus)



Kommentarer
Postat av: bea

bruden :D SÅ kul att träffa dig idag, det var typ evigheter sen! får verkligen bli bättre på den fronten nu - hej körövningar :D haha! och visst är matilda en pärla. vad kul att du gillade presenten och att teét var gott :D jag har ju sagt att du och michan ska få komma hit och smaka på det jag fick av er, inte för att glömma :D love!

2008-09-27 @ 23:11:52
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0