HALO!

Hjälp vad mycket jag har vart borta den här veckan, inte hemma någonting knappt. Och i helgen blir det inte bättre med det kan jag säga! Fullt upp hela dagen imorn & på söndag, men då har jag något att göra iallafall.
Det var en riktigt rolig dag i skolan idag, våran klass är ju speciell. Man undrar vad folk skulle tänka om dom kom på besök, haha! Men det ska vi nog inte fundera på för mycket!

Efter skolan gick jag till moster H och blev bjuden på wok, kärleks-té & underbar choklad från Schweiz som hon hade köpt när hon var där. Alltså jag lovar, den var ljuvlig! Den ena var honungsrostad mandel med mjölkchoklad & kako över. Ååh!?
Mmm!!
Så fick jag också se bilder från när hon var i Schweiz, man kunde nästan tro att hon vart i himlen, så vackert var det! Fy va härligt! Vi pratade endel om mormor, som är mycket saknad. Men jag vet att hon har det så fantastiskt underbart nu! <3

Efter fikat hos moster så gick jag & Cornelia till Kungsporten & tränade, ett skönt pass!
Men att det är skönt att vara hemma & nyduschad nu, det kan jag inte förneka.
Imorgon ska jag & MyCelia (Majselia. Corn= Majs på engelska. Cornelia= Majselia. MyCelia=finare stavning) på stan & handla lite finfint. Sen middag med tjejerna, chicichici & sedan party party hos Matilda som har fyllt 18 ju! GRATTIS 2 her!
Ha en fin helg nu my friends! TAKE CARE / n.b.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0