gospelVASASx2&kvällspromenad

HALOO ! Lalala - sjungit hela dagen, lalala! Man mår verkligen bra av att sjunga, särskilt GOSPEL! Med ett härligt gäng människor & en supermegahärlig körledare så blir dagen  - Y - x100 !
Vi började repa kl. 10 in the morning, & vid 12 åt jag, M, M,C & I lunch på VASAS! TACOtallrik blev det för min del, inte supermättnade men de var något iallafall. Ganska dyrt med 75:- för en sådan tallrik , aja. Gott var det iallafall!

Efter lunchilunchen så övade vi till kl.15, fikade lite & sedan var det genrep inne in the chruch! Kl. 18:00 började "konserten".  GOSPEL är svängigt, weeey! Hela publiken ställer sig upp & svänger med helt enkelt. YEEE, mäktigt vad det om något! Tänk er själva 100 pers i 4 olika stämmor i en kyrka med mycket akustik, ooooooooh, alla ryser!

I'LL SING TO HIM FOREVER !

Mamma var & lyssnade med en väninna & hennes dotter. Så efter den fina samlingen så gick vi till Vasas (igen) & tog en fika! God fralla med mjukost & rabarber/grädde - té't!
(Michan, jag har inte brutit mot löften efter bara nån timma! Haha)
Förresten, Michan, du sjöng helt fantastiskt idag! Din dröm kommer bli sann, vännen! Det vet jag! Oooh!

När jag kom hem åt jag melon & vindruvor & tog sedan en liten promenad med hunden i den sköna kvällsdimman.
Det var gött .

Men nu...
ska jag strax sova innan jag ska gå upp för ännu en GOSPEL-dag!
SOV GOTT FOLKET! / NATALEH EH EY


PRAISE THE LORD , OH MY SOUL, WITH ALL OF MY HEART & ALL OF MY STRENGTH! YES I WILL ALWAYS PRAISE YOUR HOLY NAME ! CAUSE YOU ARE GREAT, MY SAVIOR & HEALER .

MY LIFE


Kommentarer
Postat av: michan

haha va bra!! ;D

tack! (: betyder mycket att du säger det:)

haha nu får jag ryck igen..fksdfnk..england.fls yepp:D

2008-09-07 @ 21:32:57
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0