G O S P E L - D A G !



TJALALA! Snacka om att det är morgon, jag är väldigt trött. Det är totalt grått ute idag, & regnet glider så fint ner från molnen. Ja, det är bara att vara glad & sätta lite färg på dagen på sitt egna lilla vis. Till exempel så kan man ju åka till Kristinekyrkan & sjunga GOSPEL hela dagen - ingen dum idé va? Nepp, det ska jag göra! Det kommer bli härligt, och så får man ju träffa lite people man inte har träffat på hela sommaren! OYEAH!

Det kommer bli väldigt mycket sång den här helgen vill jag säga! Kl. 10 ska jag var i Kristinekyrka & öva till kl. 18, & då börjar konserten. Och imorgon ska jag till Ö-ängskyrkan kl. 9 & sjunga där i kanske 4 timmar. : )
Men vad jag älskar sång!

EY , jag måste käka lite frukost nu!
Hoppas att ni får en fin lördag! Må bra & var glad!
CIAO
BELLAELLA - n a t a l i e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0