FRUSEN

SHALALA! Vilken dag säger jag bara!
Skolan började kl 9:45 med Kompkurs, & det gick ju bra. Men härligt att våran skola är iskall, jag tror inte det var en enda människa på skolan som inte frös. Sniella nån. Och att vi skulle ha orientering ute i regnet gjorde ju inte mitt humör bättre precis, fy! Förlåt klassen för allt mitt klagande ni fick stå ut med idag, jag har sånna dagar ibland. Haha!

Så vad ska man ens säga om den där lilla rundan i skogen? Jag sprang/gick/stod still och försökte läsa kartan med Cornelia,Mille,Joseph & Ivar. Alla var väl ungefär lika "bra" på att läsa kartan. Vi tog 2 kontroller, härligt? Eh!
Men efter skoltimmarna åkte jag ner till stan & städade på kontoret, mmm!
Kom nytt hem & har ätit mammas goda kycklingpaj, ska snart basta tänkte jag, sen ta en skön dusch.Jag är frusen som en kyckling som legat i frysen alldeles för länge. Föreställ er själva..

Tror inte att de blir någon skola imorgon för min del. Halsen värker & min kropp, ja den mår som den mår. YEAH .
Nej ni, NU ska jag basta.
Ha de gott / Natalie


FOREVER WITH YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0