första träningspasset!

HEY! Efter skolan åkte jag & handlade frukt på Willys, åt, och mötte S. Vi gick bort till skolan & tränade ungefär en timma, det var skönt & behövligt. C & jag ska träna imorgon efter skolan också! Skönt att äntligen komma igång efter allt prat. "Denna veckan ska jag börja träna, jag ska vara nyttig!" Känner du igen dig? Eller är det helt främmande? Mm, erkänn att man har vart där några gånger. Oja! Men nu under sommaren började jag faktiskt komma igång på riktigt, med både träning & bättre kost. Så det sitter i & blir bättre & bättre. Endel kan tycka att man överdriver med att bara vara nyttig. Men jag tycker att det är kul att utmana sig själv lite, sätta upp mål & se hur långt man klarar.

BRA ÖVNING för livet tycker jag! Vad tycker du?

DAGENS roligaste: Vår lärare kom & sa till mig & några andra (bl.a Cornelia) att vi inte har någon TTF på måndag morgon. Jag började sjunga: "Hallelujah, salvation and glory....." Och Cornelia hängde på. (För att visa vår lycka till att få sovmorgon en måndag morgon!) Sen slutade vi sjunga & Cornelia sa: Eller vad var det vi fick ledigt för?
HAHAHAHAHAH ! Ruuuuuligast idag!

HA EN NICE KVÄLL everyhopa!
/ N.B.


Kommentarer
Postat av: Cornelia:)

Hahahah!

2008-09-19 @ 20:51:39
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0