en fullspäckad dag!

GOD KVÄLL min kära vänner! Vilken dag det har varit! Vi skulle börjat kl. 9:45 i morse, men bara för att vi skulle ta skolkort igen så var jag tvungen att gå upp som vanligt vid 6:40 vilket var en kamp för  mig. Och när vi kom till skolan så var inte fotografen där för dom hade krånglat riktigt mycket, men efter ett tag så togs korten iallafall. Sen var det håltimma! Michan var och hälsade på i skolan idag, fy va gött om du börjar Michan. Nejmen det var verkligen en rolig dag i skolan idag, & det gillar jag! Efter idrotten gick jag med Michan till Ö-ängen & sedan åkte jag ner till stan för att jobba. Jobbigt att komma hem så sent varje dag! Men det blir bättre tider?

Nu har jag kollat på idol & pluggat engelska & religion, fy vad jag är duktig. : ) Ler fint åt mig själv och klappar mig på axeln!
IMORGON
ska jag träna after school yeah!
DET blir skönt!

Nu sitter jag & lyssnar 100 gånger på "Shout to the Lord" som Darlene Zschech skrev 1993. Det är mäktigt att lyssna på den nu när jag läser hennes bok & om när hon skrev den låten.
Jag gillar att det är ju ljuvligt väder nu för tiden. Men så tråkigt att jag aldrig har tid för promenader längre. Åh! Det saknar jag  verkligen! Det är så skönt & avslappnande. Men jag tror på bättre tider för det! Haha!

Nej ni. Nu ska jag dra mig vidare, plugga lite & sedan ta en dusch. Men snälla lämna ett fint meddelande. Vissa dagar behöver man det extra mycket!
KRAM

"Natalie, kan vi inte äckel-skolka från den här skit-lektionen?" / Cornelia N.


Kommentarer
Postat av: michan

haha jag har gått omkring och sagt brushan (eller hur ni stavar det;) hela dagen idag iskolan xD det satte sig i mitt fettohuvud;)

2008-09-25 @ 18:18:26
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0