dagarna promenerar..

HOLA ! Ännu en dag med huvudvärk, det är fruktansvärt ska ni veta. Men det blir bättre! Skönt att vi inte börjat förrens 09:45 imorn. Okey, jag vet att det är som vanligt för många typ, men för oss är det skönt att börja lite mer än en timma senare faktiskt. Plus att vi inte har någon idrott imorgon heller, så då slutar vi 14:15 ! Det är skönt!
Efter skolan idag stannade jag & Rebecca kvar ett tag & sjöng & pratade lite, hon är underbar den tjejen alltså! Det är så skönt att vi har övningsrum i skolan. På håltimman idag så gick jag in i ett av dom själv & spelade & sjöng lite. Det var skönt!

Och efter
det så åkte jag ner till Ekhagen & mötte Cornelia, så gick vi ner till a6 & tog en fika!
Allt kommer bli bra!

Idag har jag kommit på att jag måste planera mina dagar lite mer nu. Det är så mycket att hålla koll på & det blir lätt att allt rör ihop sig. Jag måste ju få till ett bra tränings-schema för mig också! Jaja, det fixar sig.

Nu ska ni få lyssna på en låt med Kirk Franklin, sen säger jag god natt för min del!




GOSPEL
behöver jag ibland, särskilt nu! Det är så givande & styrkande!
Så god natt !

/ natalieey

Kommentarer
Postat av: Lia

gullig blogg :D

2008-09-02 @ 21:02:11
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0