11 september 2008



NAMASTE
!
Ingen skola för min del idag, skönt att få sova längre iallafall. Jag vill ha , igen. Men jag vill ha himlagott-tét.   
Det kan man inte ogilla. Det är verkligen gott!
IRRITERANDE
- msn & bloggen! Msn fungerar inte & bloggen gör inte som jag vill.
Men det är inte hela världen, visst ?

Lax & potatis bjuds det på här hemma idag. Aningen bättre än skolans mat. : )
Måste springa & kolla potatisen - det ser fejnt ut.

Nästa vecka börjar jag träna, det ska verkligen blir skönt. + att vi ska hålla oss nyttiga så länge vi kan nu. BRA va? Jag klarade du hela sommaren väldigt bra tycker jag. Det gäller bara att vara bestämd!
Nemen de blir gött alltså.

Hoppas att ni har en bra dag annars!
/ NATALiE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0