tisdag morgon, förlåt för dålig bloggning..



Heey! Här sitter jag & Rebecka Z, framför datorn, & lyssnar på Kabbe! Härligt! Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering i denna blogg, men har haft annat för mig, helt enkelt. I söndags kväll träffades jag, Michan & Hind på Vasas Påtår & tog en fika. Därefter följde Michan med mig hem, & jag stylade henne från topp till tå, sedan tog vi massa snyggsnygga bilder på denna vackra dam! Efter att vi nästan dött av hunger & gett filmen Atonement några minuters uppmärksamhet så sov vi gott. Vi vaknade & dog av hunger igen, sen åkte vi in till skolan & mötte REBECKA Z ♥ Och så passade vi på att spela in Michans låt som snart kommer komma på hennes myspace som hon ska skaffa.

Rebecka & jag tog tåget hem till mig, sen finns det inga ord för resten av kvällen. :)
Man kan iallafall säga att vi hade svårt att sova på grund av att vi var överflummiga. Hahahahaha!

Pappa kom hem ifrån England igår också, gissa vad han hade köpt till mig:)
Choklad för 150:- (20 bitar) & rosa té. Ni vet att jag tycker sånnt är mysigast i hela vida värlen. Min pappa är bäst

Snart ska jag åka in till skolan & träffa Kabbe, så ska vi äntligen spela in låten. Woo!







Massa kärlek ♥ / mig & Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0