tandoori palace & rosa plattång

29 oktober 2008 - Börjar med bilder från dagen







- Okey, för att sammanfatta de massa bildera till en massa text så börjar jag med morgonen:
Jag vaknade då, som jag brukar göra på morgonen, glad & nöjd med att jag skulle få äta Indisk mat till lunch. Stressad bloggade jag lite & insåg efter ett tag att den stressen hade vart i onödan, så vart det med det. Syster J & jag hade tänkt ta bussen in till stan vid 11:41, men mamma tänkte att hon kunde passa på att bjuda lilla barnena (små barnen) på MackeDonkan mat! Så efter en gnällig bilresa in till stan hoppade jag & sister J av vid TANDOORI PALACE där pappa mötte oss & vi gick in & åt mat som väckte liv i min INDIEN-längtan. ♥
- Tack för maten, pappa!

Vi tog oss sedan neråt mot Öster där jag mötte mamma med de överdrivet superglada barnen som hade fått böcker från McD. Sen blev det tjat om leksaker på BR, "Ni får inte köpa någonting idag, bara visa vad ni önskar er!"
Det är otroligt, helt otroligt hur man kan tjata så mycket, egentligen. Men jag vet hur det var, jag har nog vart i den åldern en gång i mitt liv också, och ibland händer det att den återupprepas.
En rosa plattång för 399:- råka hamna i min hand efter en tur in på Åhléns, tackar för den, mamma!
Var behövligt i min situation.

Den underbara turen i stan fortsatte vidare till Idrottshuset där broder F spela innebandy med laget! Sen äntligen kom vi hem & jag satte mig vid datorn & börja skriva på en ny låt eftersom jag har några bra beats nu. Känns gött som o-rött kött. :)

Tycker ni att jag lyckades med min sammanfattning?

♥ Känner mig lite smått dålig i kroppen, kan bero på att jag inte har tränat på länge. Eller några dagar.. Blir seg in mah body då. Men hoppas på att kunna träna imorn innan städningen .

Ha det gott vänner,
med kärlek♥ / natalie
http://www.myspace.com/nathalyah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0