slappaste skoldagen - en lektion+TTF

Sitter nu i skolan & väntar på att Kabbe ska komma, vi ska träna sen. Kan ju då passa på att sammanfatta denna dag som knappt innehållit någonting än så länge. Det var så att vi kom kl. 8:30 till TTF:en, alla var totalt trötta, om man kan uttrycka det med ett fint ord. Andreas berättar att Fredrik är sjuk så vi har inga lektioner med honom idag. Skönt? Kan tyckas! Men det jobbiga var att TTF:en slutade ungefär runt 9:15, & sen hade vi vår andra & sista lektion vid 13:00. Vad skulle man hitta på? Vad gjorde vi? Vi satt & spelade gitarr, pratade, gick runt, åt o.s.v. Hade allmänt roligt/tråkigt helt enkelt. 

Och nu när vi har slutat ca 1,5 timma tidigare än vanligt så måste jag sitta kvar här & vänta på att få börja gymma vid 17:00 när gymmet öppnar. Och nu är jag alldeles ensam i datasalen, ensam kvar på skolan av alla gymnasieelever. Men jag lever, & det ska vi ju vara glada för! 

Idag drogar jag vaseline totalt, är nödvändigt i mitt tillstånd. 
/ natalie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0