peppar med pepparkakor!

- Ja, som sagt: peppar med pepparkakor och mjölk. Det är gott det, när det är kallt ute. Och man får lite julkänsla! På julafton är det bara 1 månad kvar till jag & Cornelia åker till Indien - och det längtar jag till!
Sitter & kollar på livesändning från Youth i Uppsala nu, det verkar inte vara dåligt. Skönt det!

Klockan 15:51 tar jag tåget till Huskvarna & går ner till gymmet. Jag har ju inte tränat på en vecka ungefär, och det känns i kroppen. Får se hur det blir att träna själv, men kanske att jag ger lite mer än jag brukar då. We will see!

Ska kolla om det finns något fint på indiska nu för tiden. Jag har ju sånn otrolig lust att bara göra om hela mitt rum, till något mysigt & mer indiskt. Men nope, mina pengar måste gå till resan. Och det är det värt!



Ska snart gå & kladda lite i ansiktet.
Vi hörs sen, my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0