L-edighet O-ch V-ila. En lättnads-suck!♥

Är det lov eller lov? Vet ni vad lov står för? De 3 vackra bokstäverna? I min värld, i mitt hjärta & i min verklighet står det för: Ledighet Och Vila, erkänn fyndigt? Frågetecken hit & dit.
Kvällen som nu har gått över till natt har tillbringats tillsammans med Hilda & Diddi, Idol & X2007. Najs eller Bajs?
- Najs!
(Har ni inte sett Fredags nöje,eller vare heter, på Barnkanalen?)
Lite konstigt, märkligt & lustigt att LouLou fick lämna Idol, ikväll. "Eller hur"

När pappa hämtat mig
& vi åkt hem genom grått regn så satte jag på & firade de nyfödda lovet med Mammas mirakel & en omgång Land & Stad med äldsta lill-brorsan. Vann jag eller?
- JA!

Min mamma hade tagit en tripp med bilen till Hjo, eller Habo, eller nått sånt där ställe tidigare idag & funnit 2 fina anteckningsblock till mig. Visst har jag ett konstigt intresse? Anteckningsblock! Det är typ det bästa jag vet; anteckningsblock, te & mörk choklad. (Bryr mig inte om vad du säger, Hilda. Mörk choklad äger så fett mycket)
Fy va mysigt i höst-äckel-vädret. :)








Ni ser ju själva glädjen i mina ögon över att det är lov. "Eller inte"
Men det är tékoppen(♥) som får uttrycka min känsla; lättnad!
Hyperseriös bild. Skäms för detta läge i mitt liv. Men hade bara en aning långt i bakhuvet att du ville se mig idag..
TACK kära vänner för kärlek & lov. Tack för Hilda & Diddi.
PUSS♥





Kommentarer
Postat av: HILDEGARD OCH DIANANAA

Åh, du tog den fina bilden! ;) TACK FÖR MAT PÅ BORDET! och lite annat :P

2008-10-25 @ 11:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0