Inte bara för att Kevin sjöng "Natalie"...



Okey, nu så! Har precis kollat klart på Idol 2008, jag hejar på Alice & Kevin idag. Inte bara för att Kevin sjöng "Natalie" utan för att dom är så sjukt bra! Och juryn i år är ju också mycket bättre!

Imorgon åker hela familjen bort, fast till olika ställen. Pappa & Filip åker upp till Stockholm och kollar på Sverige-Portugal, mamma & småbarnen åker ner till Vetlanda & hälsar på kusinerna, Jennipher ska på någon rid-ledarkurs & jag, jag ska göra massa saker. Fixa inför Ground på söndag, jobba & umgås med mina chicis! Det blir nog en härlig helg! Men visst skulle det vara skönt att få åka till Göteborg eller något en helg & spa'a ? ;) Det hade vart grejer det!

Men jag får nöja mig med att åka till Indien 2009! Nu är snart visumen klara att skickas iväg, känns skönt & tryggt! Det ska bli så fantastiskt att få åka till Indien igen, förstår knappt att jag är påväg dit igen, gör ni !?

Roligaste idag: Cornelia - "Har jag sagt till dig att jag måste jobba döden av mig eller?"
Kasper: "Min kompis syster (eller nått) drömde en gång att hon födde en guldfisk!"
Fattar ni? En guldfisk.. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Nejdå, men det var kempe-ruligt!
Och sen skickade jag ett sms till Cornelia på historian: Jag måste åka till sjukhuset & föda en guldfisk :(
Hon svarade inte så jag sa till henne att hon skulle göra det
Hon lydde mig & svarade: *svarar på ditt sms*
Mitt svar: Äckel
Hennes svar: Käften ditt svin:@

Så nu är vi typ värsta ovänner, hahahahaahahahahahahah! NOOOOT!

Och Cornelia & jag har kommit på massa nya versioner av "Om du är en strömming", ibland skrattar jag åt Cornelia så mycket att jag får panik! Gör ni det ibland?
/ natalie b

Kommentarer
Postat av: Kabbe

hehehe ruuuligt ruuligt idag i skolan.. guldfisken is the shit asso :D men orka föda en guldfisk :P haha

2008-10-10 @ 21:57:57
Postat av: Victoria O

Klart att du gillar honom bara för att han sjöng Natalie....

Det där med guldfisken va ju bara för kul. Mohaha!

Puss min sköna!

2008-10-11 @ 00:35:36
Postat av: michan

hahahaha det där behövde jag!! xD (skrattar fortfarande)

2008-10-11 @ 10:41:43
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hahahahaha!

2008-10-11 @ 15:06:35
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0