inspelning i 5,5 timmar


God choklad från England

Klockan 14 började jag & Kabbe med att försöka komma in i studion, men dörren var larmad så vi sprang upp & ner, ringde hit & dit, drog kortet fram & tillbaka o.s.v. Så efter ett tag kom vi in & vi började exprementera men högtalare, datorer, sladdar, mickar & program, men nope, vi var för tröga för att det skulle fungera. Och där hade vi vart i ca. 1 timma i onödan.
Så bestämde vi oss för att ta inspelningen i datasalen istället, men såklart kom det hinder på den vägen också. Det satt 2 andra personer i datasalen & då ville vi inte spela in. Vad gör dom där på lovet? (Vi var ju absolut inte där)
Så i med att jag höll på att dö av hunger så gick vi upp & jag åt. Sen hade vi tur & kunde börja inspelningen i lugn & ro.

Och så var väl klockan ungefär mellan 15-16 när vi satte igång & klockan 19:30 var vi så gott som klara. Den blev bra! TACK Kabbe 4 the help :) Det enda som blev fel är sista refrängen när jag är pyskad av alla stämmor så jag sjunger fel understämma för er som förstår er på sånt. Haha! Men shit the same, det är en låt iallafall.

myspace.com/nathalyah
Börjar tänka om - Nathalyah feat. Kabbe
Text: Natalie Bengtsson

ENJOY!


 
Kärlek ♥ / natalie

Kommentarer
Postat av: michan svar

den chokladen ser inte liiite äcklig ut eller såå! :)

2008-10-28 @ 22:48:38
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/
Postat av: Cornelia:)

Tror du inte jag har köpt hem choklad från England eller? :)

2008-11-01 @ 19:20:19
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0