här har jag suttit en stund utan att lämna några som helst spår...

Halo! & god morgon förresten. Att klockan snart är 13:30 syns inte tydligt på min klädsel.
- Skaru gå & lägga dig snart, Natalie?
Nej men jag har bara inte gett mig tiden att byta om än, men ska snart göra det. Morgonen har istället gett tiden åt att äta frukost, mysa med Hannah Montana & Familjen Robinsson Disney Channel. (Vad annars?) Det är väl mysigt en lördagsmorgon i oktober månad?

Resten av dagen ska tillbringas åt att städa, om jag känner den lusten här framöver. Annars tar jag en härlig promenad i skogen, med min lilla vovve. Kan alltid vara nyttigt ♥
Kvällen ska firas med Michan & Judith, té&scones.Blir höstigt värre!

Vill önska pappa & hans vänner, samt Vea & Cornelia, och såklart Rebecka L som redan har åkt,en härlig resa till England! Hoppas att ni får det härligt, ta hand om er & njut av LONDON (och att ni slipper vara i Sverige 365 dagar/året)!

Önskar er alla en skön dag oavsett väder.
♥ Mycket kärlek / nb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0