god fredag-innan-lovet-morgon

Kanske borde sitta vid köksbordet & råplugga in i det allra sista till provet? Vad tycks? Synd att jag redan satt mig här för att blogga. "Synd". Känner mig lite trött, på grund av att jag inte kunde sova inatt. Fast till slut gick det ju, annars hade jag nog aldrig suttit här & nördat. Hade kännts lite.. B över mitt liv. Att första lektionen är svenska känns, mindre roligt. För jag vet inte om jag skulle ha gjort en läxa tills idag, men det märker jag. Annars är det inte så farligt med svenska nu när vi går igenom sånt som jag hade i 8:an. Nämligen Iliaden & Odyséen. Det man kommer ihåg från det är ju mest den stora trähästen. Do you remember?(8)

Mitt hjärta slår för att det snart är lov, är så galet kär i detta höstlov som vi har framför oss. Vad innebär detta lov, för mig, kan tros? Det vill jag säga dig, att det är en hel del det. Dels sovmornar, träning, inspelning i studion & fika med vänner, sedan får vi se vad veckan mer har på buffé-bordet.

Det känns som att jag är väldigt trött, kanske är det så att jag är väldigt trött. Eller så kanske jag inbillar mig att jag är det? Who knows? (Lite engelska kan jag iallafall)

Hoppas på en fin dag för er alla, & en extra fin dag för alla i min klass som snart kommer att skriva prov.
- Det var ett evigt tjatande om detta prov, Natalie.
Sådan är JAG, hurdan är DU?

LOVE
♥ / nb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0