för mycket på schemat!

God kväll käraste!
Här sitter jag framför datorn efter ännu en dag. Jag kom hem lite tidigare än vanligt idag, kl.18:00 ungefär! Känner verkligen att jag börjar få ett för fullproppat schema nu, jag hinner aldrig vara hemma längre nästan. Och det är inte bra!
Imorgon ska jag träna för första gången den här veckan, det ska bli skönt. Har inte rört på mig alls mycket denna veckan, och det behöver jag verkligen. Det kryper i kroppen på mig!

Kollade nyss på Idol & lyssnade på sötaste LouLou & Alice! Haha, dom är verkligen sötast!
Soul soul soul - in my heart!

Nej vet ni, ska ta & duscha nu. Sen är det läggdags.. Mmmm!
Ha det underbart , men all kärlek / natalie




Vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0