en vacker höstdag

Hallå eller! Kom alldeles nyss hem & har precis ätit soppa samt lite frukt. Jag bestämde mig igår för att verkligen börja äta nyttigt & motionera mycket, ska bli skönt! Och säg inte att jag överdriver eller något, för jag vill göra detta. It feels good!

Jag vaknade kl. 7:45 i morse, eller egentligen lite tidigare eftersom min lilla familj väckte mig. Så det första jag gjorde i morse var att ta en promenad i det ljuva höstvädret, det var skönt alltså! Det blir så lite promenader nu för tiden när jag alltid gör något annat, men det får bli bättre med det nu. YEAH! :) Skolan började kl. 9:45 idag med kompkurs, lalala! Och jag fick skjuts av mamma, fatta va skönt eller? SNÄLLT av henne! Efter lalala-lektionen hade vi matteprov, jag & några till som inte förstod så mycket. Men ett G borde jag iallafall få tycker jag?

"Varje gång jag ser dig" övade vårat band (Sliskbandet/Chici) idag på ensamblen, & den ska vi köra upp imorn. Så jag hoppas att inte jag skrattar lika mycket som jag gjorde under övningen, & det hade sin orsak det. *Pekar ut några personer*

Sitter här & lyssnar på iTunes radio, christian hiphop. Nice eller?
JAO!

EEH, om 2 timmar sitter jag i frisör stolen & känner håret falla av. :)
SHOOO! / n.b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0