en tisdag i skolan, lite annorlunda än vanligt

Hallo! 

Vad händer? Jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på så jag tänkte passa på att blogga lite. Låter det bra eller? 
Vi ska egentligen repa inför gymnasiemässan imorgon, med våran vocal-ensamble grupp, men vår lärare är inte här så vi har inget vettigt att göra. Fast snart, om typ 4 minuter, så ska vi byta ensamblegrupp till dom nya där vi just nu repar "Varje gång jag ser dig". Huvudvärk , jag förstår inte varför jag ska ha det varje gång jag är i skolan just.. För.. När jag är hemma mår jag bra. Kanske är för stressad? Och det är väl ändå inte bra eller?

Jaja, nu ska jag gå & sjunga lite med vårt "band". CIAO amigos! 
/ nb

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

ojaa! fullspäckat alltså! :) men jag säger det, vi måste ju masa oss iväg på en fika snart! OCH pagemiddagen! :) när kan hon? <3

2008-10-14 @ 14:27:42
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0