en studiedag avklarad

Sitter här med värmen i ansiktet, plugga till engelskaprovet är något jag borde göra men gör det inte ändå. Istället sitter jag vid datorn & lägger upp en fett massa bilder som jag, Michelle & Lucas tog för en stund sen, innan jag bastade. Ni tycker inte att mina meningar blir lite för långa ibland kanske? Jag tycker! Ska försöka förkorta dom aningen.
Snacka om att det är sista dagen i skolan innan vi kliver över tröskeln in till höstlovet. Och snacka om att jag kanske ska till lilla Hilda med några girls from the class då, blir det idol eller?

Nej vet ni vad? Nu ska jag umgås med mina kusiner som precis kom hit. Ni får ha en skön kväll! Hoppas ni har njutit av dagen till max % ? Annars - se till att njuta av de få timmarna som är kvar.

Carrie Underwood sjunger fint.
/ nb

Kommentarer
Postat av: michan svar

thx!! :D

2008-10-23 @ 22:12:41
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0