En helmysig kväll med tjejerna!



Kan &scones bli mer höstlov? Mysigast blir det när man firar det med två underbara & fina vänner som Michan & Judith. Inte sant? Vi hade det helmysigt helt enkelt. Det finns mycket att prata om när man inte träffas så ofta längre, och det är ju synd att vi inte gör det, men när man väl träffas blir tiden mycket mer dyrbar. Vi är helt enkelt bra! Skönt att ha sådana vänner, måste jag säga. Betyder mycket! Blir en hel del tjejkvällar det här lovet, & det gillar jag. Tjejer är alltid tjejer! Sådana man förstår sig på iallafall..

Morgondagen ska nog tillbringas till en början hemma i hemmet & till slutet med mina chicis ♥! Woo! Det blir fint det. :)

Ska dra mig nu, måste snart sova. Ta hand om er vänner ♥ Kärlek / natalie







Kommentarer
Postat av: josse =)

Söt blogg du har! :)

2008-10-26 @ 10:57:33
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: michan svar

skojar du, igår va helt klart superbra! :) såna stunder saknar man ibland faktiskt:')

2008-10-26 @ 13:09:55
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0