can't breathe



INDIEN - tänk att jag saknar detta land !
Men jag kom dit, Gud tog mig dit. Och det är jag så tacksam över ! Det är faktiskt helt obeskrivligt egentligen.
Om alla hade vart med under hela min & Cornelias resa dit, inte bara på flyget alltså..
Utan hur vi fick alla pengar & allt, DET är BARA ett mirakel !

Men jag antar att detta har blivit rätt uttjatat & det är nog bara något som jag & cornelia förstår oss på, inte sant ?
YEAH right !



when I'm weak, You'll make me strong, right ?
I can't breathe without Your air .


TACK för att du tog dej tid och läste,
skriv gärna vad du tyckte & ha en fortsatt skön dag !
Nu ska jag till jobbet snart  ,
natalieb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0