en dag har gått till enda .



hola !
kvällen den är sen, en dag har gått till enda .
23:04 ,
hur har ni haft det idag ?
sucka för vädret eller ? jomen tack du !
idag, idag , idag .
är jag seg eller , har jag inte gjort något idag ?
jorå, jag har städat, ätit & jobbat . haha !
ingen kommentar för dagens arbete , eller hur ?

men nu är jag hemma & har precis tagit en promenad i de så kallade sommarvädret .
men de blev ingen långpromenad inte, kallt som hunden vare !


men hallå, jag vill ha fler bloggar att läsa . tipsa om någon sånn där ovanligt intressant blogg ?
hoppas
att du har haft en bra dag ..
lämna gärna en rad eller tre .
see ya!

/ natalie bengtsson

Du är med mig
i alla mina dagar !


You are asking me:

    Will you worship, will you bow down
    Before your Lord and King?
    Will you love Me, will you give Me your heart,
    Your everything?

Right here and now
I make my choice
With all my love
I will answer You:


    I will worship, I will bow down
    Before my Lord and King
    I will love You, I will give You my heart
    My everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0