måndag,21 juli

god morgon ! hur står det till med alla där ute ? jag har precis vaknat & tagit en god frukost med vaniljyoghurt & k-special flingor ute i solen & i min supersköna solstol jag fick av farmor .
tänkte ju då först blogga lite, men ska strax ta en promenad i solen .
jag måste börja ta lite mer bilder snart & lägga ut, visst !? oja!
det är inte så jätte långt kvar till skolan börjar nu, och inte alls långt kvar tills jag fyller år, typ 2 veckor eller nått tror jag. härligt !
fast jag börjar nog ändå inte övningsköra än, syrran håller ju fortfarande på lixommmm .

men vet ni? jag ska börja göra om mitt rum lite, så jag har kollat på lite saker som skulle vara fint .. checka !




en fin säng .  inte exakt sådär, jag ska nog ha en kvart och lite andra mönster, men erkänn !
dom sängkläderna var mysiga också .
sängen ska nog stå mitt i rummet, mitt emot min "photowall" . : )

jag kommer bli kär i mitt rum!



fint skrivbord med stol. bra att ha till homeworks, och andra saker . jag skriver ju så mycket så de kommer bli skönt att ha ett skrivbord. nej jag har inte det nu! skratta!
och så får jag ha någon mysig lampa över, så man ser något . : )



fotovägg. vet inte om jag ska ha exakt den, men något i den stilen kanske. eller lite mer indiskt kanske de blir sen, den där är ju lite afrikansk. och sen ska jag ju ha mörkröda tapeter också, så det är inte säkert de passar så väldans bra med dom, haha! men vi får se vad det blir .

det kommer nog mer senare !



nemen hörreni , livet traskar vidare mot en liten promenad i den härliga sommarsolen tror jag nu!
men ha en fet-soft dag allihopa! lämna gärna en kommentar eller 3 .
ciaochicosychicas! / natalie



Kommentarer
Postat av: bea

hej snuttigullplutt! :) (jag är tönt)

duuu! tekväll! :D

mamma och pappa åker till sthlm måndag-onsdag nästa vecka, funkar typ måndag kväll? jobbar ju endel då med ... men vi kan väl höras? kläm!

2008-07-21 @ 14:44:51
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej Natalie vi är ju verkligen hela sommaren vi. Precis som planerat. Härligt!

2008-07-21 @ 22:14:05
Postat av: michan

älskar såna sängar:) och det bordet, du kan ba va tyyyst ;) det kommer bli fettfettfettfett:D

2008-07-21 @ 23:28:45
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0