saturday !

5/7 - 08 11:50 Beautiful is your praise on your lips
-
hey,
mic
check , one two !

HOLLA - Lisa McClendon feat. Pettidee spelas på
iTunes just nu.
Och vad har ni tänkt att man ska göra idag !? Jag är jätte trött , inte så konstigt, gick nyss upp ..
-
Ämeh, jag måste städa idag . Badrummet & mitt rum, och inte nog med det . Så ska jag åka in till stan & städa på edefors också . Men det är skönt på något sätt, då kan jag gå & sjunga hur högt jag vill. HAH! Sånn är jag !

Hey Now

Feel real good today, this is the day that the Lord has made
Hey Now
Put a smile on my face and know that everythings gonna be okay

Hey Now
Gotta sing my song keep it, keep it Rocking til the break of dawn
Hey Now, Hey Now, Hey Now, Hey Now


Hoppas att ni får en härlig dag hörrni,
vad ska ni göra idag förresten ?
Lämna en kommentar eller två .
CIAOBELLA
/ natalieb



Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

svar; aa, har varit där minst 5 gånger eller nåt.. :P ha ju värsta släkten där, hihi :)

ha en bra kväll!!



kram

2008-07-05 @ 17:08:36
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0