kvällsblogg !



24 juli 2008,

Och så var arbetar-dagarna slut för den här veckan, verkligen jätte skönt ! Det har ju varit så otroligt segt nu det senaste, men man överlver äbdå, det är ju inte hela världen ! Lite tjänar man ju iallafall, så det är ju det som är det viktigaste ! Åh jag trivs så bra med kollegorna också, och extra mycket med några speciella !  Jag tycker att den här dagen har varit hyfsat bra iallafall . Mycket sol & värme och sådär !

När jag kom hem från jobbet runt 10 tiden (kväll) hade farmor gjort varma mackor som vi åt & drack te till, sen tog hon & jag & alla hundarna, Sandy,Bonzo & Saga en promenad som vi nästan precis kom in ifrån då ! Det är så skönt med sommarkvällar, i really like it you know ! Och på tal om ingenting .. När jag skulle dricka vatten efter promenaden stod jag & väntade på att vattnet liksom skulle bli iskallt, ni vet sådär som man nästan alltid gör . Då tänkte jag på hur folk i andra länder skulle tänka om dom fick se mig slösa så mycket vatten . Det är ju helt otroligt egentligen vilken stor skillnad det är , inte sant ? Så vi ska vara tacksamma över att vi har det så bra som vi har det !

:) Imorgon kommer Michan hit & vi ska tälta på min trädgård, haha soft alltså !

Men en liten dagens lista

I hörlurarna: headset m. ljudet av kunder,telefonsvarare,bortfall o.s.v.
TV: har faktiskt inte kollat på TV idag !
Snacks: sockerärtor!
Mat: samma som igår ! & varma mackor
 
Humör: jodå, helt okey! tråkigt när familjen är borta ju !
Sysselsättning: sol & jobb
Prestation: rätt bra!
Färg: vet inte, ärligt talat

Kläder: ljusblå & halvtajta jeans från gina tricot med ett långt linne, oranget från indiska!
Hår: nedsläppt & plattat
Smink: som vanligt ! ögonskugga,mascara & dipliner

Hiss: ledighet!
Diss: väntetid på jobbet , segt !


När jag känner mig ensam, så är Du där !
/ n. bengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0