sommarvärme !

hey mina vänner ! hur mås det i värmen ? jag njuter! imorgon ska de visst bli lite sämre väder , ajdå ! så passa på att njuta idag ! nu kommer snart familjen hem, & jag & syster har (som sagt) varit nere vid stranden, de var varmt & gott , skönt med ett svalkande bad lite då & då ! direkt när jag kom hem tog jag en sväng med Sandy i skogen, & sen till affären & handla grönsaker till salladen som jag gjorde när jag kom hem ! & nu väntar jag på att få äta tillsammans med familjen, jag är hungrig efter att bara ätit en macka & ett äpple !

mm de ska bli gott med klyftpotatis, fälskfilé, sallad & sås !

vad gör ni då ?
vi hörs sen ! / n bengtsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0