sol + huvudvärk!

nu skriver jag blogg igen, härligt !
hey människor !
idag skiner solen , och nu är den påväg ner! så underbart, och man blir så glad av ljus & värme.
dagen började med frukost ute i morgonsolen, och sedan direkt på med bikinin och sola sola sola, underbart ! min färg hade bleknat sedan dom där förra soliga veckorna .
sedan drog jag & lille Lucas till Attarpsbadet och solade och badade . Och han köpte godis! Bilder kommer sen !

Ja, efter någon timma eller så traskade vi hem via dammen och jag satte mej några minuter till i solen . Sedan var de mat, kycklingfilé och pommes ! YES !

Efter det så tog jag en dusch
& gjorde iordning mig för jobbet . Huvudvärk fick jag på köpet för att jag solade, men de gick bra på jobbet ändå. 12 order idag, jag är nöjd men snart är det nog dags att höja lite, till 15 sådär . Vissa personer är så underbart trevliga & roliga att prata med, och dom samtalen blir mer personliga än andra.
Huvudvärken är kvar men jag har tagit en idomin till rostade mackor & jordgubbs-te. Och nu så ska jag ta en promenad ute i kvällssolen & fota lite. Tror det kommer ett lite senare inlägg efter promenaden . Tack för mig !

/ natalieb

Kommentarer
Postat av: emelie

vad gör du på ditt jobb egentligen? ta och ring mig ngn dag på jobbet vettja:D för ja har förstått att ni ringer? haha!

2008-07-02 @ 13:11:29
URL: http://emmeeliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0