mullig modell på H&M!

hey folket där ute ! nu sitter jag här , igen & kliar på mitt getingstick, igen . trampade på en geting igår när jag skulle kolla om michan kom från bussen, aaj ! vad det brände & gjorde ont, uscha !
jag har kollat lite skolväskor & jeans på internet nu, men jag hittar absolut ingenting som jag vill ha . Eller jo, en adidasväska:
för någon sånn där vill jag ju ha, fast i någon annan färg tror jag . Jaha, men jag får väl se vad jag hittar, ska ta en dag på stan denna veckan . Jag ska nog ta & köpa en kort jeanskjol också, som man kan ha tights under : ) BRA VA ? Men jag blir så irriterad på att det aldrig finns riktigt snygga baggy-jeans ! Jag skulle ju vilja ha ett par Levi's då ! Mmmen jag får bara fortsätta leta, visst ?

Vet ni ?
H&M har ju kommit ut med en ny katalog, har ni sett att det är en mullig modell med ? Det tycker jag var bra ! Dom brukar ju bara ha på stickor till modeller, man klarar ju inte av att titta på dom, för dom är ju så smala att man knappt ser dom . Haha ! Nemen, visst var det bra ? : )

Om ni inte har sett henne & vill de så kan ni gå in här & bläddra fram tills det inte går mer !

Nu ska jag inte tjata mer utan ta & göra något ! Ha en fin sommarkväll !
n bengtsson


Kommentarer
Postat av: Petra

tror dom har haft med det någon gång innan! tycker det är skit bra att dom tar med lite mulliga och mer "normala" människor! :D hoppas du haft en bra dag hittills! :)

2008-07-26 @ 18:50:52
URL: http://sotnosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0