kvällstankar, right ?



Efter en 7 kiliometers lång & blöt promenad vill man helst av allt bara ta en varm dusch,
dra på sig morgonrocken, sätta på te & rosta mackor .
Får väl ta och göra det snart !
Åh, I wanna make music ! really really really, verkligen alltså !

Men jag tycker att en kväll som denna passar perfekt till att låsa in sig på rummet och tänka, och skriva ner sina tankar, och göra en låt av det . Känslor finns det gott om nu för tiden, och musik hittar jag lätt på MACen , right ?

Alltså åh,
jag vet att många tycker att jag ska skriva om mode&kändisar och så, men ärligt .. det finns ju minns 874 bloggar om det . Tänk om man skulle komma på något helt nytt ! Och vad skulle det vara i såfall ?

Tänk tänk tänk..

HALLÅ, jag är typ sånn som lyssnar på samma låtar hela tiden ett tag . Haha !
Men ni kan inte neka att Kierra KiKi Sheard är mer än bra !


HEY; vad gör du ikväll ?
ta hand om er ! / jag ?



Kommentarer
Postat av: Ilona

Titta gärna in min blogg, kan hända att du kan tänka dig de bruna byxor jag säljer, eller varför inte en vit klänning kanske?

Kommer in kläder lite då och då, titta gärna :)

Kram Ilona

2008-07-06 @ 21:51:45
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0