godmorgon-blogg !

god morgon blogg folket !
idag steg jag upp lite tidigare än vanligt, eller .. vid 10 typ ? jag åt frallor & vattenmelon till frukost ute med storasyster & farmor . sen tog jag min promenad i skogen med sandy, och vättern är fortfarande sådär underbart vacker !
har ju inte hunnit göra så mycket mer än faktiskt , men solen skiner idag igen så jag ska nog ta och sola & läsa en bok . : )
jag älskar sommaren, och vill absolut inte börja skolan igen, även om de är gymnasiet nu, nej usch !

jaja, vad ska man göra ?
njuta av sommaren & glömma att skolan börjar 27 dagar .
: )

jag fyller ju år snart också ! fy va härligt !
/ n. bengtsson




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tror du jag vill börja eller?



Nej. :)

2008-07-24 @ 14:05:58
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0