dagens kvällsinlägg

god kväll kära läsare, hur är det ? det var riktigt segt på jobbet idag, igen .. åh vad man kan tröttna på det . men man kommer nog ändå va rätt glad över att man jobbat där när lönen kommer i augusti & september ! & då ska jag ju göra om mitt rum : ) det kommer bli så trevligt ! åh vilken härlig & varm dag det har varit . jag tror jag drack nästan 5 koppar vatten på jobbet idag , & så drack jag massa hemma med . så jag borde ha fått i mig mina 2 liter !

jag kom hem från jobbet till god kvällsmat med varma mackor med skinka,ost & ananas, vindruvor & färsk ananas ! det satt inte fel alltså !
nej vet ni vad ? jag ska dra upp till min säng nu & sova, jag är så trött !
men sleep well dudes !
n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0