ännu en dag !

god morgon mina vänner !
Hoppas att ni har sovit gott , det har jag ! När jag vaknade första gången i morse var det strålande solsken ute & klarblå himmel. Jag hade öppet fönster så jag kände en friska vinden, så då tog jag och drog upp min gardin , de var härligt ! Och solen skiner fortfarande så jag ska väl strax ta och gå ut och sola ett tag, gott !

Jag vet inte riktigt vad som händer idag annars , mer än jobbet sen då ! Jag får väl hitta på något, som vanligt ; )

Snart fyller jag år också ! Då ska jag vara ledig, för vi bestämde att jag skulle jobba augusti ut, sen kommer jag nog sluta, för de kommer blir alldeles för mycket för mig . Jag ska ju försöka börja träna också, so wish me good luck med allt som ska hinnas med ! Jag har ärligt talat lite skol-ångest nu, vill verkligen inte börja igen ! spy !
Men hörrrrrni, ni får ha en härlig dag, jag återkommer senare ! NAMASTE
/ natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0