aloha!

ledsen att jag inte skriver så mycket, jag har inte alltid lust eller så . vilken bra bloggare jag är då, aja.. ni får nöja er med de lilla trevliga ni får . sitter här och lyssnar på emanuel ehlin! han är bra tycker jag! sådär softmusic, so give him a chance!

oh vad jag softar bort dagarna ibland , men mmh vad man gillar det. bara göra de man känner för, (L)
så, haha , denna dagen har jag slösat bort lite framför tv:n & ute i skogen . det är så konstigt väder .. inte (Y)
yesss .

nu ska vi strax (mam,pap,jag & de 2 minsta) åka hem till hanzén's .. ciaaoo!

för övrigt är jag hungrig & rätt trött  .
so it is !

hoppas faktiskt att jag kommer upp till uppsala på europakonferensen, vill träffa lite folk ! indien-teamet & alla!
<3 så . vad gör man !?


jag vill ge dig en blomma .

var lycklig, kära vän. / natalie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0