29 juli,en till dag på stranden

Det var gott med några dopp i Vättern när solen steker på kroppen ! Pappa, jag & Filip gick bort till piren & hoppade/dök, & så klättrade vi upp på stenarna igen, & hoppade & hoppade ! Det var härligt ! Det är så skönt att bada när de är så djupt att man inte bottnar, den känslan är fantastisk, inte sant ?
Jag tog med mig Kärlek som befriar & la mig på en handduk i sanden & läste ! Den boken är lika bra andra gången som första ! Det jobbiga var när vi skulle fika fick vi inte vara ifred för getingarna ! USCH ! Jag blev ju stucken av en geting i fredags & det kliar fortfarande ! (!!!!!!!)

Dom andra är kvar på stranden men jag cyklade hem i med att jag måste jobba sen, så jag ska ta & göra mej iordning alldeles strax. Duscha & äta & sådära !

Nemen nu ska jag ta en svalkande dusch hörrni,
ha de gott !
n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0