nu är jag fräsch



- Är det inte livet att först ta en lång promenad i mörkret, sedan ta ett varmt skumbad med doftljus och bara låta kroppen bli ren och lukta gott. Är det inte livet, så säg! Det är vad jag har gjort nu, om du inte förstod det.
Nu sitter jag här och sjunger stämmor på låtar, det gillar jag.

Imorgon är det nyår och därmed sista dagen på år 2008 som då kommer vara borta för all evighet. Men så kommer ju 2009, och det ni, det får vi hoppas inte går lika fort som detta året har gjort. För har det inte gått lite för fort? Jag har bestämt mig för att göra något riktigt bra av 2009, och hur, det märker vi.

År 2008:
- Har varit i Indien och lärt känna underbara människor! ♥
- Har jobbat på 4 olika ställen; som städerska, på ett café (1 dag så det räknas egentligen inte), på WeCall som telefonfösäljare och så ett annat invecklat jobb jag håller på med nu.
- Jag har lärt mig att spara (mycket) pengar.
- Har börjat gymnasiet.
- Skapat texter & musik.
- Klippt håret kortare & blivit blond igen.
- Börjat träna & äta nyttigt, och faktiskt klarat det riktigt bra.
- Börjat blogga mer.
Och mycket mera har gjorts under detta år, så jag är rätt nöjd faktiskt. Men 2009 ska bli bättre!♥

Nu ska jag koka té & äta något till framför Svensson Svensson om det går för sig för resten av familjen!

kärlek♥, natalie

Kommentarer
Postat av: vea

Hej! ja det kan jag nog göra. ska se hur jag kommer till dig och hur jag kommer hem sen. :) men det fixar väl sig alltid.

2008-12-31 @ 11:54:42
URL: http://veish.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej! ja det kan jag nog göra. ska se hur jag kommer till dig och hur jag kommer hem sen. :) men det fixar väl sig alltid.

2008-12-31 @ 11:55:24
URL: http://veish.blogg.se/
Postat av: michan

hur är det man gör det? måste jag göra ett helt nytt account? för tryckte på skapa en ny blogg men jag fattade inte riktigt vad de menade...

hmm.. jag vet faktiskt inte. typ nån bild på mig eller nåt fint;) haha jag vet faktiskt inte:P

2008-12-31 @ 12:50:32
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0