Natalie-dagen!

- Det är 29 december idag, vad betyder det för er del? Jo, att ni ska gratulera mig för att jag har namnsdag. Jag förväntar mig mycket fina presenter från alla läsare.  Så jag tackar i förskott!
För övrigt så har ni nog inte en aning om vart jag är nu, och ni vill säkert inte veta, egentligen. Eftersom det är lov..
Men jag befinner mig just nu på skolan i studion, som det tog ett bra tag att komma in till. Kallt!

Jag & Gustav är här och ska spela in en låt, ni får icke veta vilken yet. 
Men det kommer bli bra om bara Gustav slutar vara så lat och hjälper till lite, för just nu gör jag allt. Jag skojar, ni känner ju mig, visst visst? Nu ska visst Gustav ta sönder skolans alla mickar, och nu har jag skriftligt bevis på att det är sant sen när jag ska anmäla honom. Det blir dyrt för den stackarn! Men det kan väl pappa Jonas ta hand om eller?

lovelovelove / natalie 

Kommentarer
Postat av: Kajsa :)

Grattis på namnsdagen! ;)

Kram <3

2008-12-29 @ 16:41:02
Postat av: Hiltha

Grattis din nanani! och woot? hänger ni där ? vilken låt vilken låt?? kul att vi är bäst* .. adjö!

2008-12-29 @ 20:16:05
Postat av: michan

Grattis på the name-day!! :DDD

btw... jag har börjat blogga igen;)

2008-12-29 @ 21:28:13
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0