livet idag: rödkol & svensson svensson

Är det inte livet idag? Rödkol är himelskt, Svensson Svensson är obeskrivligt! Denna kväll har jag sprungit runt och lekt med Michelle & Lucas, så jag är helt varm nu! Och vi här hemma har även invigt julgodiset på allvar nu, det var inte äckligt. Däremot väldigt gott! Och här hemma har det bjudits på dansuppvisningar & gnäll av små barn som längtar till jul och vill vara uppe "hur länge jag vill" för att det är lov. Sånt är livet! Eftersom klockan är 23:33 i denna sekund och jag är hyperdypermega-trött så ska jag lägga upp lite bilder på mig,lilla systern & lilla brodern. ♥ Vi har haft det roligt ikväll må ni tro!
Mys & lek är livet!♥



Lucas, vår lilla ängel! Tomteängel kanske?
Jag älskar min familj av hela mitt hjärta! Dom betyder allt!
Vad som helst för er, alltid.

Kärlek & många julkramar , natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0