letar inredning

Nu har jag suttit framför datorn i kanske en timma och bara letat efter inredning till rummet, och hittat en sak jag verkligen vill ha. Ett skrivbord för 1599:-, det ska köpas. Det är fint, i min stil & kommer kunna användas i många år. Säger inte än hur mitt rum ska se ut, det får ni se sen, när det är totalfärdigt. Det är lite tufft för mig att behöva lägga undan allt jag köper tills dagen då inredningen sker. Är ni nervösa?

Nej, jag ska inte anstränga ögonen så mycket mer, ipren-tabletten verkar inte om jag inte bara slappnar av nu.
Förresten, Alicia Keys är bra! Men Svensson Svensson är allt.



"Heja Max, du är bäst, trots att du är liten! Knäck dom andra, dom är pest, tryck dom ner i skiten!"
Som jag sa, livet.
Hoppas att ni haft en bra dag, jag är nöjd!

natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0