jag lever livet enligt mig!

Det är kallt, grått & blåsigt ute - men vad gör Natalie Bengtsson då? Jo, sitter framför datorn & lyssnar på skön musik, dricker , äter naturgodis & lägger in bilder på datorn från kameran. Helt enkelt - myser med sig själv & livet! Det är livet enligt mig det! ♥

Höstterminen börjar lida mot sitt slut & jag måste säga att jag är mycket nöjd med den, tillsammans med världens bästa klass! Fast så säger nästan alla andra, men jag älskar verkligen MMP1, kommer alltid att göra, hoppas jag. Veckan har sett ut såhär att i måndags sjöng jag & några till som inte skolkade på personalens julfest, det gick mycket bra! I tisdags kväll var jag på ITM's Julstämning & det var julstämning om något! Och igårkväll hade vi, klassen, konsert för föräldrar och vänner, säger inget mer & ingenting om lunchkonserten idag. DOXA in my ♥ Haha! Förlåt för interngrejer!

Nej, nu ska jag fortsätta mysa & redigera bilder. Wo, life is wonderful with me
Kärlek / natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0